Primera sessió del club de lectura

Avui hem tingut la primera sessió del nostre club de lectura, d’aquest curs.

Hem escoltat una part d’un relat de Arthur Conan Doyle que es diu “La banda de lunares“, el motiu d’escolar solament una part d’aquest relat de misteri és que els participants del club es converteixin per unes hores en Holmes i Watson.

Així doncs, deureu escriure ací baix com penseu que va a ocórrer el final, a més us deixem el relat per què pugueu llegir-lo també, però recordeu que no trobareu el final al document, ja que sou vosaltres els que resoldreu el cas.

A la sessió de divendres que ve llegirem els vostres finals i desvelarem el final d’Arthur Conan.

Esteu preparats per fer de Holme i Watson? Quants detectius hi haurà a la sala?

Donar-li a la imaginació i bon cap de setmana.

Ací teniu el relat: LA BANDA DE LUNARES

 

5 Comments Add yours

  1. Sergi Puig Biosca ha dit:

    Cuando Sherlock dijo: – “La banda de los lunares”, aparecieron los gitanos para matarlos a él y a Watson. Pero no lo consiguieron porque Watson se defendió con el revólver y les asustaron . Detuvieron a los gitanos y fueron a la cárcel por la muerte de la hermana de Helen Stoner.

  2. Rosa Mª Bosch Máñez ha dit:

    Cuando Sherlock Holmes dijo: – La banda de lunares, pidió explicaciones al doctor Grimesby Roylott, el se negó y pidió explicaciones de porque estaban en su casa y que les había dicho de que no se metieran en sus asuntos pero Holmes no se lo dice y vuelve a pedirle que cuente porque hizo eso. El doctor dice el motivo, entonces Watson y Holmes llama a la policía y le cuenta todo lo que sabe y el doctor se va a la cárcel, luego cuando llego la primavera Helen Stoner se casa con su prometido.

  3. Carolina Bosch Máñez ha dit:

    Al final mató a Helen Stoner el padre y los gitanos porque hicieron un plan y Sherlock los encontró y los metieron en la cárcel.

  4. Marian Codoñer ha dit:

    Yo creo que al final matan a Helen , los asesinos son: el padre y los gitanos. En el momento en el que Sherlock se entera de que han asesinado a Helen , Sherlock va al lugar del asesinato descubre quienes son los asesinos los atrapa y los mete en la cárcel.

  5. Eva Pascual ha dit:

    al final el padre y los gitanos mataron a Helen Stoner los gitanos y el padre porque realizaron una trama para matarla y después Sherlock los descubrió y terminaron en la carcél por asesinos

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *